גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

מוסיקה לילדים

ג'אז חם לילדים - הג'ונגל של מקס

ארכיון תאריך: 9 מרץ 2019

משך: שעה

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 4 - 10

עם המתופפים סילביה קואנקה ושי זלמן ארה"ב / ישראל
Sylvia Cuenca תופים (ארה"ב)
שי זלמן תופים
Justin Robinson סקסופון (ארה"ב)
Tamir Hendelman פסנתר (ארה"ב)
דור סמוכה בס (ארה"ב/ ישראל)
עידו מוסרי כתיבה והנחייה

לא, מקס לא היה פיל וגם לא נמר – מקס היה נגן תופים מוכשר מאד. קראו לו בעצם מקס רואץ'. מה שהוא אהב לעשות זה לנגן מנגינות על התופים שלו. נשמע מוזר נכון? אבל מקס רואץ' גילה, בעזרת שמיעתו החדה, שאפשר לייצר צלילים בגבהים שונים – בעזרת מתיחה והרפייה של עור התוף. ואת זה הוא הכי אהב: לנגן מצד אחד מנגינות ומצד שני לתופף ו"לתת בראש" לתופים, לנגן קצבים מסובכים. מקס הקים תזמורת שלמה שמורכבת רק מתופים וכלי הקשה. (לא היה שם כינור וגם לא סקסופון) הוא היה חדשן, סקרן ומתופף מיוחד מאד. הוא שם את התופים ב"מרכז הבמה" – ככלי סולני שווה בשווה עם שאר הכלים.
​Max Roach's Jungle
Featuring: Sylvia Cuenca (U.S.A.) & Shay Zelman (Israel)
Host: Ido Mosseri
Sylvia Cuenca Drums (U.S.A.)
Shay Zalman Drums (Israel)
Justin Robinson Saxophone (U.S.A)
Tamir Hendelman Piano (U.S.A.)
Dor Samocha  Bass (U.S.A./Israel)
 
Max wasn't a Tiger, nor an Elephant – Max an extremely talented Drum player who loved to play Music on his Drums! Curious? Come and join us on this amazing concert!
Max Roach discovered that who could make all sorts of different sounds by stretching and releasing the drumhead, and that's what he loved best. Playing melodies on his drums, but also pounding them to make complicated beats and rhythms     . Max put together a whole orchestra out of drummers and percussionists (without a violin, or even a saxophone). He was groundbreaking, curios and very, very special. He pulled the drums from the back of the stage to the front!    

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter