גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

פסטיבל יפוג'אז מחווה לפינק פלויד - Another Brick In The Wall

ארכיון תאריך: 4 אוקטובר 2018 - 5 אוקטובר 2018

משך: שעה ורבע

משתתפים:
Catalin Milea סקסופון (רומניה)
Jesse Sadoc חצוצרה (ברזיל)
אריק נייסברג פסנתר
אהוד אטון בס
עמיר דוד תופים
בן אילון כלי הקשה


במופע זה הסקסופוניסט, קלרינטיסט, מלחין ומעבד רומני, Catalin Milea, יבצע ממיטב המוסיקה של הלהקה המיתולוגית פינק פלוידCatalin Milea הוא מהמוזיקאים הנחשבים והפעילים ביותר בארצו. זוכה פרס Huygens Beurs ההולנדי היוקרתי. בעל תארים ראשונים במוזיקה מאוניברסיטת בוקרשט ומה- Prins Claus Conservatoire בהולנד ובוגר תואר שני מהקונסרבטוריון המלכותי בהאג, הולנד. השתתף בפסטיבלים בהולנד וברומניה, היה חבר ב EYJ Orchestra וב ECO Orchstra, הופיע והקליט עם Nasheet Waits, Carlo de Rosa, Eric Revis, Tommy Crane, Dick Oatts, Sam Newsome, John Engels,

Catalin Milea הוציא 3 אלבומים תחת שמו, מלחין ומעבד להרכבים שונים, בתחום הג'אז והפופ ומוזיקת הפולקלור הרומנית הייחודית ומרבה להופיע גם עם תזמורות קלאסיות. במקביל קאטלין הוא העורך הראשי של מגזין הג'אז הרומני JAZZ COMPAS.


פינק פלויד (באנגלית: Pink Floyd) הייתה להקת רוק בריטית שפעלה מסוף שנות השישים עד אמצע שנות התשעים והוקמה על ידי הגיטריסט רוג'ר "סיד" בארט (שהוחלף בשלב מוקדם על ידי דיוויד גילמור שהפך בהמשך להיות אחד ממנהיגי הלהקה), ניק מייסון, רוג'ר ווטרס וריצ'רד רייט. שם הלהקה נלקח מצירוף שמם הפרטי של שני מוזיקאי הבלוז האהובים עליהם - פינק אנדרסון ופלויד קאונסל והיא נחשבת לאחת הלהקות המשפיעות והמצליחות ביותר בהיסטוריה של המוזיקה הפופולרית, בין היתר בזכות מוזיקה המשלבת בין רוק מתקדם ורוק פסיכדלי, הופעות הענק התיאטרליות שלה, תמלילי השירים הפילוסופיים והתמונות המפורסמות על עטיפות אלבומיה.

הלהקה היוותה את אחת מהמייצגות של 'תרבות הנגד' של שנות ה-60 כשדגלה בערכי שלום, אחווה, קוסמופוליטיות, אנטי קפיטליזם, ליברליזם ומין חופשי. פינק פלויד הייתה הראשונה לשבור את מגבלות הזמן של שירי הרוקנרול הקצרים ובלטה באלבומי הקונספט שלה אשר נכתבו כיצירות שלמות, שלבו בין מרכיבים סימפוניים לבין פסיכודליות ורוקנרול וזכו לפופולריות עצומה:The, Piper at the Gates of Dawn ,The Dark Side of the Moon, Wish You Were Here, Animals, The Wall, The Final Cut. הלהקה זכתה במספר פרסי גראמי, נכנסה ל"היכל התהילה של הרוקנרול" ול"היכל התהילה של המוזיקה הבריטית" (UK Music Hall of Fame). לאורך שנות פעילותה מכרה הלהקה למעלה מ-250 מיליון אלבומים בעולם והאלבומים "החומה" ו"הצד האפל של הירח" נכללים ברשימת האלבומים הנמכרים ביותר בהיסטוריה.


 
Another Brick in the Wall - A Tribute to Pink Floyd

Featuring:
Catalin Milea Saxophone (Romania)
Jesse Sadoc Trumpet (Brazil)
Eric Niceberg Piano
Ehud Ettun Bass
Amir David Drums
Ben Aylon Percussion
 
בחסות:
המכון הרומני לתרבות בתל אביב, מר מרטין סלאמון - מנהל, וגב' אנדראה סוארה-וסרשטיין - מנהלת פרויקטים. 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter