גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הופעות מוזיקה

בחזרה לסאן רמו

ארכיון תאריך: 3 ספטמבר 2020

משך: שעה וחצי

כשאומרים שירי אהבה איטלקיים המחשבה מתחברת ישר אל פסטיבל סן-רמו, פסטיבל שנוסד ב-1951 בעיר סן-רמו שבאיטליה ופועל עד היום. הפסטיבל משך אליו בתור הזהב שלו כמה מן האומנים הגדולים באירופה שרצו לחלוק קצת מהתהילה הנוצצת שלו, אומנים אטלקיים רבים כגון בובי סולו, ג'ילגיולה צ'ינקווטי, נאדה ואחרים נתנו את קולם למיטב שירי האהבה האיטלקיים הגדולים ביותר אשר הפכו עם השנים לקלאסיקות נצחיות. חלק מהלהיטים הללו קיבלו אפילו ביצועים בעברית.

בחזרה לסן-רמו הוא ערב מוזיקלי מרגש הלוקח אותנו למחוזות איטליה של שנות ה 50 ה-60    ו- 70 עם שירים איטלקיים קלאסיים ומרגשים שיתמזגו לחגיגה שכולה 
אהבה.

במחווה מיוחדת לפסטיבל האגדי, יפגשו שוב הצלילים הרומנטיים מסן רמו את  קולם האגדי של בובי סולו, ג'ילגיולה צ'ינקווטי ונאדה שיבצעו את מיטב להיטי הענק האיטלקיים הזכורים והאהובים ויארחו את המוזיקאים המקומיים ארקדי דוכין ואילנית בניצוחו המוזיקלי של דוד קריבושי ובניהולו האומנותי של קובי בן עטר.

פסטיבל סן רמו האגדי הינו תחרות שירים אשר החלה בשנת 1951 בעיר סן רמו והיווה השראה ואח גדול לתחרות הארוויזיון. התחרות קיימת ופועלת עד ימינו אלה  ואירחה לאורך השנים כוכבי ענק  כגון-סטיבי וונדר לואי ארמסטרונג, סוני ושר, אנני לנוקס, מדונה, בריטני ספירס, חוזה פליסיאנו ועוד.

הפסטיבל ניפק לעולם המוסיקה האיטלקי והבינלאומי שמות נוצצים כאנדראה בוצ'לי, ארוס רמזוטי, בובי סולו, טוני הקטן, דומניקו מודוניו, ג'ילגיולה צ'ינקווטי, נאדה, ואפילו אחינועם ניני. מעבר לאומנים השירים הגדולים אשר הפסטיבל ניפק לאורך השנים הפכו לנכסי 
צאן ברזל בעולם כולו כגון-Non ho l'età -volare-zingara-ci sara-ועוד רבים וטובים. עד היום פסטיבל סן רמו חי ובועט ונמשך לאורך שבוע שלם והזוכה בו מייצג את איטליה בתחרות הארוויזיון.

ג'ילגיולה צ'נקווטי - בגיל 16 זכתה בפסטיבל סן רמו בשנת 1964 כאשר שרה את "Non ho l'età" ("אינני בוגרת מספיק"), למוזיקה שחיבר ניקולה סלרנו ומילים מאת  מריו פנצרי. בעקבות זכייתה, נבחרה לייצג את איטליה בתחרות האירוויזיון של שנת  1964, בביצוע אותו השיר. היא זכתה במקום הראשון גם באירוויזיון, והייתה הראשונה שהעניקה למדינתה את הניצחון בתחרות זו. היא הייתה גם הראשונה שהגיעה למקום הראשון בתחרות ה-Top 20 (עשרים הלהיטים הראשונים) בבריטניה בשיר אירוויזיוני שאינו באנגלית.

בשנת 1966 היא הקליטה את השיר "Dio, come ti amo" ("אלוהים, כמה שאני אוהבת אותך") בדואט עם דומניקו מודוניו, שהפך ללהיט בינלאומי. ב-1974 היא חזרה לתחרות הבינלאומית כנציגת איטליה בשנית, והפעם סיימה במקום השני לאחר להקת אבבא, בביצוע השיר "Si" ("כן") - את המוזיקה והמילים כתבו: מריו פנצרי, דניאלה פאצ'ה, לורנצו פילאט, וקאראדו קונטי. השיר, שתורגם לאנגלית בתור "Go", הגיע ל-Top 10 בבריטניה. השיר נאסר לשידור באיטליה, והתחרות אף לא שודרה בטלוויזיה האיטלקית, בגלל משאל עם שנערך במדינה זמן קצר לאחר התחרות, בשאלה האם לאפשר גירושים, והחשש שהשיר עלול להשפיע על ההצבעה.

צ'ינקווטי הנחתה את תחרות האירוויזיון של שנת 1991 יחד עם טוטו קוטוניו, שהביא את האירוויזיון לארצו עם זכייתו בזאגרב בשנה הקודמת (זכייתה השנייה של איטליה לאחר זו של צ'ינקווטי 26 שנה קודם לכן). בובי סולו- הוא נולד ברומא בשם רוברטו סאטי. בצעירותו למד לנגן בגיטרה. ב-1963 הציעה לו חברת תקליטים להקליט סינגל. השם "בובי סולו" נולד כתוצאה מטעות שלמזכירת חברת התקליטים. אביו סירב ששם משפחתם יופיע על התקליט, וביקש שיקראו לו "בובי" בלבד ("בלבד" באיטלקית זה סולו (Solo)), וכך נולד שם הבמה שלו בובי סולו.
ב-1964 השתתף סולו בפסטיבל סן רמו עם השיר "Una lacrima sul viso" ("דמעה על פנייך") שכתב לונרו. מכיוון שהוא לקה בדלקת במיתרי הקול הוא נאלץ לשיר עם פלייבק, מה שפסל את השתתפותו בתחרות. עם זאת היה השיר ללהיט בינלאומי. זה היה התקליט הראשון באיטליה שנמכרו ממנו יותר ממיליון עותקים, המכירות ברחבי העולם עלו על שלושה מיליון, והוענק לו תקליט זהב.[1]
בשנה שלאחר מכן זכה סולו במקום הראשון בפסטיבל סן רמו עם השיר "Se piangi, se ridi". באותה שנה שר את השיר גם באירוויזיון 1965 שנערך באיטליה, וסיים במקום החמישי.
ב-1969 זכה סולו שוב בפסטיבל סן רמו עם השיר "Zingara" ("צוענייה") יחד עם איווה זניקי (כל שיר בוצע בשני ביצועים). השתתפותו האחרונה בפסטיבל הייתה ב-2003 (יחד עם טוני הקטן (אנ')) בשיר "Non si cresce ma
נאדה- הופעת הבכורה של נאדה הייתה ב-1969, בגיל 15, בפסטיבל סן רמו בו שרה את  השיר "Ma che freddo fa",[1] וזכתה להצלחה מפתיעה. היא ביצעה את השיר גם בספרדית בשם "Hace frío ya". שנה לאחר מכן השתתפה שוב בפסטיבל, ושרה את השיר  "Pa' diglielo a ma' " יחד עם הזמר האיטלקי רון. בתוכנית הטלוויזיה הפופולרית "קנצוניסימה" השתתפה נאדה עם השיר "Che male fa la gelosia"
ב-1971 זכתה נאדה בתחרות השירים של פסטיבל סן רמו יחד עם ניקולה די בארי, בו ביצעו בנפרד את השיר "Il cuore è uno zingaro" שזכה להצלחה בינלאומית. ב-1972 הופיעה נאדה שוב בסן רמו עם השיר "Il re di denari", איתו הגיעה למקום השלישי. היא השתתפה בפסטיבל
סן רמו גם בשנת 1987 עם השיר "Bolero", ב-1999 עם השיר "Guardami negli occhi", וב-2007  עם השיר "Luna in piena".
ב-1983 נבחרה נאדה לזמרת השנה עם השיר "Amore disperato", שהיה להיט בקיץ אותה שנה.
ב-1998 זכתה הלהקה האיטלקית Super B בהצלחה רבה עם גרסת הכיסוי שלהם לשיר
"Amore disperato".
ב-2004 יצא אלבומה "Tutto l'amore che mi manca " (בהפקת ג'ון פריש שהיה המפיק של פי ג'יי הארווי), וזכה בפרס האלבום העצמאי הטוב ביותר של השנה באיטליה. האלבום כולל דואט עם הזמר-יוצר האו גלב. (אנ') אלבום האולפן הבא שלה "Luna in piena" זכה בפרס האלבום 
העצמאי הטוב ביותר לשנת 2007.
ב-21 ביוני 2009 השתתפה נאדה בקונצרט "Amiche per l'Abruzzo" שנערך באצטדיון סן סירו  במילאנו, שבו הופיעה שורה של כוכבות איטלקיות. הקונצרט אורגן על ידי הזמרת לאורה פאוזיני, לגיוס כספים עבור העיר ל'אקווילה, שנפגעה באותה שנה מרעידת אדמה קשה. נאדה הצטרפה ללהקה שכללה את מרינה ריי, פאולה טורצ'י וכרמן קונסולי לביצוע של השיר הקלאסי שלה "Ma che freddo fa".
ב-2011 יצא אלבום אולפן נוסף של נאדה בשם "Vamp".
ב-2016 נכלל הסינגל שלה "Senza Un Perché" בסדרת הטלוויזיה "האפיפיור הצעיר" של HBo

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter