גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

פסטיבל יפוג'אז 2022 - Californication - מחווה ללהקת רד הוט צ'ילי פפרז

ארכיון תאריך: 14 אוקטובר 2022

משך: שעה ורבע

Californication - מחווה ללהקת 'רד הוט צ'ילי פפרז'

בהשתתפות:
Kalevi Louhivuori (פינלנד) עיבודים, ניהול מוסיקלי, חצוצרה, פסנתר, שירה
Alison Young (קנדה) סקסופון
Uraz Kivaner (תורכיה) פסנתר
דניאל וייס גיטרה
דימה גרודסקי בס
גיל לדין תופים

את החריפות המפולפלת יספקו שיריהם של RHCP ואת שאר הטעמים נקבל מנבחרת של עילית נגני הג'אז הבינלאומיים והישראלים בהובלתו של התופעה המוזיקלית, החצוצרן / פסנתרן / זמר ויוצר Kalevi Louhivuori מפינלנד. לא לדאוג 'יהיה חריף'!

Red Hot Chili Peppers או בקיצור RHCP היא להקת פПאנק רוק אמריקאית אשר נוסדה בשנת 1983. עם השפעות רוק פסיכדלי, פופ רוק ומטאל. הלהקה חוותה חילופים רבים של חבריה לאורך השנים וחבריה הנוכחיים הם הסולן אנתוני קידיס והבסיסט מייקל "פלי" בלזארי, המתופף צ'אד סמית והגיטריסט ג'ון פרושיאנטה RHCP זוכה לפופולריות רבה ברחבי העולם, עם מכירות של כ-80 מיליון אלבומים, הייתה מועמדת ל-16 פרסי גראמי מתוכם זכתה עד היום בשישה, נבחרה להיכנס להיכל התהילה של הרוק אנד רול ב-2012, הקליטה 11 אלבומי אולפן, ואלבומה "Californication" נמכר בכ-15 מיליון עותקים ברחבי העולם הלהקה הפופולרית הופיעה במספר סרטים, ביניהם "Tough Guys" בכיכובם של ברט לנקסטר וקירק דאגלס ואף בפרק הסיום של עונתה הרביעית של הסדרה משפחת סימפסון.

ב 2012 הופיעה RHCF בפארק הירקון לעיני 50,000 צופים. בין להיטיה ניתן למנות את Under The Bridge, Give It Away, The Adventures of Raindance Maggie, Dark Necessities My Friends, Warped, Aeroplane, Scar Tissu, ,By the Wayю, The Zephyr Songю, Can't Stopю, Dosed ,Universally Speaking ו- Californication

Kalevi "Aceman" Louhivuori מפינלנד הוא אחד החצוצרנים הידועים ביותר באירופה כיום. הופיע עם הסקסופוניסטים בוב מינצר ודייב ליבמן, המתופף אל פוסטר, החצוצרן והזמר הדרום אפריקאי יו מאסקלה, הופיע ברחבי אירופה ואסיה, אוסטרליה, אפריקה וארהיב ומרבה לתת כיתות אמן במוסדות גבוהים למוסיקה ברחבי העולם. בנוסף, קאלוי הוא פסנתרן וזמר ג'אז יוצא מן הכלל, מלחין ומעבד, כותב למקהלות ולביג בנד, מנהיג 6 הרכבים המנגנים בסגנונות שונים, החל מג'אז דרך רוק, פאנק, אפרו מוזיקה עכשווית ומוזיקה קלאסית ומרבה להופיע כסולן עם תזמורות והרכבים מובילים ברחבי העולם. הוא מנהלו האמנותי של מועדון הג'אז Free Fall Club מכהן כמנכ'ל חברת סטארט אפ משפחתית העוסקת בפיתוח כלים מוזיקליים וירטואליים המשמשים לשיקום מנטלי ופיסי של אנשים בעלי מוגבלויות ושחקן דיסק - גולף מקצועי.


*The participation of Kalevi Louhivuori at the International Jaffa Jazz Festival is made possible by the support of the Embassy of Finland in Tel Aviv


צילומים: Lisa MacIntosh, Tunç Süerdaş, נועם לדין ברנדיס, , יוסי צבקר

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter