גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

פסטיבל יפוג'אז 2022 - House of the Rising Sun - מחווה ללהקת 'החיות'

ארכיון תאריך: 14 אוקטובר 2022

משך: שעה ורבע

House of the Rising Sun - מחווה ללהקת 'החיות'
חמישים שנה עברו אבל 'בית השמש העולה' נשאר צעיר ורענן. הדור הבא והרענן של הג'אז הישראלי, סטודנטים מצטיינים של התוכנית היוקרתית לג'אז של בית ספר רימון,
ה- Jazz Institute, ישמרו על החן המקורי של שירי ה- Animals ויוסיפו להם נופך ג'אזי צעיר ובועט.

הלהקה הבריטית 'החיות' ( The Animals) פעלה במשך כ 5 שנים בתחילת שנות השישים של המאה הקודמת. היא הוקמה על ידי אלן פרייס ואריק ברדון והצליחה לייצר שורה של להיטים בקנה מידה עולמי ביניהם  Baby let me take you home , I’m crying ,Don’t let me be misunderstood , Bring it on home to me ו- We gotta get out of this place אבל ללא ספק, היה זה הלהיט השני שלהם "The House of the Rising Sun" שהביא אותם לפסגה.
במקורו השיר הזה היה שיר עם אמריקאי אבל הגרסה  של הלהקה שברה את שיאי הפופולריות  והגיעה תוך 3 ימים למקום הראשון במצעדי הפזמונים של בריטניה וארצות הברית.

אנסמבל ה- Jazz Institute של בית ספר רימון פועל במסגרת המסלול היוקרתי של בית הספר למבצעי ג'אז מצטיינים, אותו מוביל הפסנתרן רונן שמואלי, המטפח מוזיקאים בעלי יכולות יוצאות דופן בתחום הג'אז ומחדד את יכולותיהם כמבצעים, מעבדים ומלחינים באופן מעמיק.
עקב רמתם הגבוהה זכאים בוגרי המסלול להכרה אקדמית ב- Berklee College of Music המאפשרת להם לסיים את לימודיהם לתואר בשנתיים במקום בארבע שנים וזכאים למלגות גבוהות במיוחד.
בין בוגרי המסלול ניתן למנות את הפסנתרנים תום אורן וג'ואי שכטר, המתופף אביתר סליבניק,, הסקסופוניסט אלכסנדר לוין והזמרת נעמי אהרוני- גל ( Nunu ).

בהשתתפות:
Daniel Ian Smith (ארה"ב) הנחיה וסקסופון
רונן שמואלי ניהול מוסיקלי
עודד שגב סקסופון
נעה בלומר שירה
מיכאל קליסקי גיטרה
מתן יוסף פסנתר וקלידים
שחר ששון בס
תום מאור תופים
אורחים:
ניצן אלון שירה וגיטרה
אבישי מלכה שירה וגיטרה

*המופע מתאפשר הודות לתמיכת רימון בית ספר למוסיקה
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter