גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

מוזיקת עולם

Tribute band UK Pink Floyd Experience

ארכיון תאריך: 4 ינואר 2019 - 6 ינואר 2019

משך: שעה וחצי

חברת אגואיסט הפקות נרגשת ושמחה להודיע כי לאחר מאמצים קשים והבנה כי האמנות מקדימה את הפוליטיקה להקת
UK PINK FLOYD EXPERIENCE תגיע לישראל כמתוכנן
לאור האירועים האחרונים, מבקשת הלהקה לתת כבוד לאמנים הישראלים ותארח את להקת הטריביוט הישראלית Echoes אשר ידועה כבר ברחבי העולם, אחת מלהקות המחווה של פינק פלויד המכובדות והטובות ביותר.
מזמינים אתכם לערב שכולו שיתוף פעולה בין UK פינק פלויד אקספיריינס לבין Echoes הישראלים.
2 להקות על במה אחת!
זה ניצחון גדול של חברת הפקות ישראלית אשר לא נכנעה לחרם ולטרור שמפעילים אמנים נגדנו ברחבי העולם!


לאור ההצלחה בביקורם הראשון בישראל הם חוזרים!
למעריצי להקת פינק פלויד מצפה חוויה בלתי נשכחת בינואר הקרוב כאשר ההרכב הבריטי UK pink floyd experienece מאנגליה שנחשב לדבר הכי קרוב כיום בסצנת המוזיקה הבינלאומית לפינק פלויד, יגיע לישראל במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי. ההרכב הבריטי UKPFE) UK Pink Floyd Experience) מגיע לישראל ויבצע את האלבום המצליח של פינק פלויד - The dark side of the moon ולהיטים נוספים של הלהקה האחת והיחידה הזאת.
 
ההרכב הוקם לפני 10 שנים במטרה אחת ויחידה: להחיות מחדש את האווירה המיוחדת במופעי פינק פלויד - משכפול האפקטים הוויזואליים והגרפיים שליוו את המופעים הגדולים של  הלהקה דרך עמידה מדויקת על הבמה ועד לקולו של סולן וגיטריסט הלהקה פול אנדרוז עם  קול דומה להפליא לקולו של דיוויד גילמור שאף פיתח את קולו כדי להעתיק כל ניואנס ואינטונציה של גילמור.
 
חברי ההרכב המופיעים זו הפעם השנייה בישראל הם מוזיקאים מנוסים ומוכשרים הלוקחים את הקהל למסע במנהרת הזמן עם רפרטואר השירים של הלהקה ועם מחווה מדהימה ללהקה האגדית במופע המציג את חוויית הפינק פלויד גם לקהל שלא ראה את המופעים המקוריים. בסיבוב ההופעות הנוכחי ההרכב יבצע את האלבום The dark side of the moon בגרסת המופע שלו ועוד שירים מכל הזמנים  משלל אלבומי הלהקה.
 
לאחר ביקורם הראשון, בינואר 2017, ארז מיכאלי, כתב בוואלה:
" הצליחו לדייק לא רק בסאונד ובצורת ההגשה, אלא במכלול שיוצר את הקסם הפלוידי".

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter