גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

שישיית חגיגה מארחת את איתי קריס

ארכיון תאריך: 22 נובמבר 2019

משך: שעה וחצי

פתיחת הדלתות במועדון שבלול ב-20:00. שימו לב! המקומות נשמרים עד שעה לפני תחילת ההופעה (יש להגיע לקראת פתיחת שערים).​

נגני ההרכב:
אלון פרבר- סקסופון סופרן ואלט, 
יונתן כהן- טנור סקסופון וחליל, 
עודד מאיר- טרומבון, עדן גיאת- פסנתר, 
אסף חכימי- באס, 
רועי אוליאל- תופים, 
אורח מיוחד- איתי קריס (חליל)

שישיית "חגיגה" הוותיקה נוסדה ב-2001. מוביל ההרכב, אלון פרבר, הוא חתן פרס ראש הממשלה לקומפוזיציה בג'ז לשנת 2016 ובוגר מגמת הקומפוזיציה של אוניברסיטת ברקלי בבוסטון. המוזיקה של "חגיגה" חוצה ז'אנרים- ההרכב יכול לנוע מסווינג ניו-יורקי למוזיקה מרוקאית, למוזיקה הודית ועד לפאנק. חגיגה" פיתחה את הסאונד המקורי שלה עם השנים, סאונד שנובע מהאישיות המיוחדת של כל נגן ונגן בהרכב. המוסיקה של "חגיגה" שואבת השראה מהמוסיקה של אמנים כמו הג'ז מסנג'רז (Jazz Messengers), וויין שורטר Wayne Shorter)) וצ'רלס מינגוס (Charles Mingus)

ההרכב הוציא שלושה דיסקים עד כה. שני הראשונים יצאו בלייבל הג'אז היוקרתי Fresh Sound Record (ברצלונה, ספרד). שני הדיסקים קיבלו ביקורות נלהבות מאתרים חשובים. הדיסק השלישי של חגיגה "כיוונים חדשים" ("New Directions") יצא זה עתה (ספטמבר 2019) בלייבל הגרמני הנחשב QFTF . בדיסק מתארח אמן כלי ההקשה ז'וקה פרפיניאן. ההרכב קיבל מאקו"ם מענק מיוחד שסייע לו בהפקת הדיסק.

הנה מה שכתב הסקסופוניסט הבינלאומי אלי דג'יברי על הדיסק  : "New Directions"

"New Directions is a well-crafted CD led by Saxophonist Alon Farber and drummer Dani Benedikt whose writing is original and smart, balanced and most importantly, thoughtfully aware of each one of the individual band members. Taking their time, the band captivates the listener through a deliberate, interesting and wondrous journey"
 Eli Degibri

 "חגיגה" הופיעה בפסטיבלים רבים, ביניהם, פסטיבל OCT LOFT  בשנזן (סין, 2018), פסטיבל הג'ז של קופנהגן (2017), פסטיבל ג'ז בים האדום (2017 ו נ2007), פסטיבל הג'ז הבינלאומי של ירושלים (2016 ו 2006) פסטיבלי חשיפה בינלאומית (2018, 2013 ו 2009), פסטיבל הג'ז הבינלאומי של תל-אביב (2013), פסטיבל הג'ז של פאריז (2010) ועוד הרבה.

בהופעותיה ובהקלטותיה ה"חגיגה" אירחה אמנים רבים ידועי שם דוגמת עומרי מור,  אלי דג'יברי, ענת כהן, אבישי כהן (החצוצרן) , עופר גנור, תום אורן, עומר קליין, עמוס הופמן ועוד.  

 על איתי קריס
איתי קריס, המתגורר בניו-יורק, הוא אחד מהחלילנים המובילים בעולם היום, והיה מועמד לפרס גראמי היוקרתי. הוא זכה לשבחים על ידי Jazzwax כ" אחד המלחינים-חלילנים החדשים המלהיבים ביותר". איתי הינו בעל סגנון אקלקטי ושולט במגוון רחב של סגנונות מוזיקאליים ביניהם ג'ז, מוזיקה לטינית, פאנק, רגאיי,  סלסה ומוזיקה ים תיכונית.

לפי עיתון Downbeat יש "איכות חדה ואקזוטית" לאלבום הבכורה שלו מ 2010 "The Shark" כמו גם על אלבומו האחרון " Telavana" שיצא ב 2018. ב "The Shark" ניתן לשמוע את "הטכניקה הממריאה והפיסוק שלו אשר הם  בו-זמנית אגרסיבית ופסטוראלית"

איתי גר בניו-יורק ב 15 שנים האחרונות ושיתף פעולה עם כמה מאמני המוזיקה הקובנית, הלטינית והסלסה מהמפורסמים בעולם, כמו גם נגנים מעולם הג'ז. איתי הקליט והופיע במסעות הופעות עם Orquesta Akokan, Dafnis Prieto, Edmar Castaneda, Perdito Martinez, Omer Avital, Avishai Cohen, Yemen Blues, Grupo Latin Vibes ועוד הרבה אמנים נוספים

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter