גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

קרקס

הקרקס הרוסי על הקרח ממוסקבה - עליסה בארץ הפלאות

ארכיון תאריך: 1 דצמבר 2017 - 22 דצמבר 2017

משך: שעה ו-40 דקות, כולל הפסקה

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 2 ומעלה

פ. ג. ק. הפקות גאים להציג: בכורה בישראל! היישר ממוסקבה - הקרקס הרוסי על הקרח במופע עליסה בארץ הפלאות - קרקס על הקרח לכל המשפחה.1.12 עד 20.12 ברחבי הארץ (גם בימי חנוכה)

החלקה על הקרח ברמה אמנותית גבוהה, כוריאוגרפיה מרשימה, אקרובטיקה עוצרת נשימה, מעל 300 תלבושות ססגוניות – והכל בשילוב של טכנולוגיות חדשות, אפקטים אור-קוליים ותלת מימד!
 
"עליסה בארץ הפלאות" – מופע חדש ומרהיב מבית "הקרקס ממוסקבה על הקרח", שהרשים את הצופים הישראליים בהופעות הקודמות שלו: "מלכת השלג" ו"שלגיה ושבעת הגמדים". חוזר עם חוויה תרבותית במופע החדש על הקרח – "עליסה בארץ הפלאות"
עפ"י ספרו הידוע של לואיס קרול.
הקרקס הרוסי על הקרח הינו הראשון מסוגו בעולם, וכבר למעלה מ-50 שנה משמח את ליבם של הצופים בכל העולם באמנות המרשימה והייחודית שלו.
המופע עוקב אחר עליסה למאורת הארנב והצופים חווים אתה את הדברים המופלאים שקורים בארץ הפלאות. במופע זה יפגשו הצופים את הדמויות האהובות מהסיפור: עליסה, ארנביב, חתול צ'שייר, מלכת הקלפים, הכובען המטורף – כשכולן מחליקות על הקרח.

הבמאי הקפיד להצמד לעלילה המקורית תוך שילוב של קטעי מחול, אקרובטיקה וקרקס. "היכן האמת והיכן החלום?" – קשה להבחין ביניהם במופע הזה. במקרה הזה "האמת" – היא בלט על הקרח, אלגנטי ונלהב, המשלב את אמנות הקרקס הרוסי המסורתי, בימוי חדש וכוריאוגרפיה מוקפדת, 300 תלבושות ססגוניות ומוסיקה מרתקת.
כל זה הופך את "עליסה בארץ הפלאות" על הקרח למופע קסום שכל משפחה תהנה ממנו!
 
תגובות של הצופים והעיתונות על המופע:
"זאת סנסציה!", "מופע מופלג!" («Welt am Sonntag»), "אמנות הקרקס במיטבה!" («Der Tagesspiegel»),
"מופע רבגוני" («Main Post»), "הופעה מרתקת" («Morgenpost»), "מופע הכי יפה ומרשים בעולם!" (עיתון SZ), "אפקטים אור-קוליים, תלבושות קסומות והחלקה המרחפת על הקרח הופכים את הבמה לעולם שכולו אגדה" (עיתון WAZ)
 
מוגש מטעם: פ. ג. ק. הפקות

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter