גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

מוסיקה לילדים

מיומנה לילדים מארחת את קרן פלס

ארכיון תאריך: 1 אפריל 2018 - 7 אפריל 2018

משך: שעה ורבע

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 5 ומעלה


מיומנה לילדים שמחה לארח  את הזמרת קרן פלס במופע מוסיקלי, תיאטרלי והומוריסטי לכל המשפחה.
 
מיומנה לילדים הוא מופע מוסיקלי, תיאטרלי והומוריסטי המשלב בתוכו את הייחודיות של מיומנה. בהגשה מיוחדת, בין סנפירים, פחים ופחיות חבורת מיומנה מוצאת את הדרך היצירתית ביותר לייצר סיטואציות קומיות ומוזיקליות שמתקשרות בצורה בלתי אמצעית עם קהל הילדים. במהלך המופע הילדים מוזמנים ליצור ולבטא את עצמם בכל דרך אפשרית ולהפוך לחלק מהחוויה התוססת. החופש האמנותי על הבמה לצד השחקנים מעניקה לילדים חוויה של ביטוי ועשייה, ללא מחסומים ובלי היסוסים. הכל פתוח, הכל אפשרי.... אפשר לחלום ולנוע, להתבטא ובעיקר ליהנות. בחנוכה השנה יוכלו הילדים וההורים ליהנות מאירוח מיוחד של הזמרת, קרן פלס, במופע. קרן תנגן, תשיר ותחבור לאנרגיה המיוחדת של קבוצת מיומנה, עם שירים שלה, בעיבודים מיוחדים שנוצרו עבורה. הרעיון לשיתוף פעולה עם קרן על הבמה, נולד אחרי שבחנוכה בשנה שעברה, הגיעו קרן וילדיה לצפות באחד המופעים ומאז נדבקו בחיידק המיומנה.
 
אילון נופר, יוצרת מיומנה לילדים: ״ עבורי, מיומנה ילדים נולד מתוך צורך להיות בקשר עם הפשטות והיצירתיות הנגישה. שכל ילד יכול לקחת ולהפוך לשלו. בכל העולם אני רואה שהילדים  פשוט יוצאים אחרת אחרי המפגש עם השפה שיצרנו, אני מתה על זה. כמו לשבת סביב המדורה ולשיר שירים יחד, ללא תלות בגיל, לאום או שפה. המפגש עם קרן יחגוג את החיבור הבלתי אמצעי של שפת המוזיקה שקרן שוחה בו במיומנות רבה.״

קרן פלס: "אני שמחה ונרגשת לקחת חלק ולהופיע עם להקת מיומנה לילדים בחנוכה הקרוב. זה המופע האהוב ביותר על ילדיי כך שהחיבור היה מאוד טבעי בעיני. לא השתתפתי מעולם במופעי חנוכה, זה יהיה המופע הראשון בו אקח חלק. ואם כבר אז כבר... זה נראה לי המקום הטוב ביותר לבלות בו את חנוכה."

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter