גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה קלאסית

מקהלת יאונה מוזיקה מווילנה

ארכיון תאריך: 17 מאי 2018

משך: שעה ו-50 דקות, כולל הפסקה

לאחר היעדרות של שנים רבות, שבה מקהלת יאונה מוזיקה מווילנה ומבקרת בישראל. זוהי אחת מהמופלאות במקהלות האירופאיות כיום. המקהלה בניהולו המוסיקלי ובניצוחו של ווצלובס אוגוסטינס. יאונה מוזיקה, אשר הוקמה בשנת 1989 מופיעה במדינתה ובסיורים בחו"ל בכ- 60 קונצרטים מדי שנה.

בשנות התשעים זכתה המקהלה ב-15 מתוך 16 תחרויות בינלאומיות בהן נטלה חלק. המקהלה סיירה ברחבי אירופה וכן בסין, יפאן וישראל. היא הופיעה עם תזמורות מובילות ובאולמות מכובדים מאד כאולם הפילהרמוני בברלין ובמינכן, בית האופרה של פרנקפורט, אולם המלכה אליזבט בלונדון, אולם רחמנינוב במוסקבה, התיאטרון הגדול של שנחאי והקונצרטחבאו בברוז'.

ווצלובס אוגוסטינס – ממנצחיה ומלחיניה הבולטים של ליטא, הוא אישיות מוסיקלית ורסטילית ביותר. לצד ניהולו המוסיקלי רב השנים של מקהלת הדגל של ליטא – יאונה מוזיקה, הוא מוזמן להופיע בכיתות אמן וסמינרים בינלאומיים רבים ובפסטיבלים ברחבי העולם. כמלחין זכה בכמה פרסים יוקרתיים על עבודותיו. יצירותיו ועיבודיו זוכים לפופולאריות רבה.
תכנית הקונצרט 
מוסיקה א-קפלה במגוון עצום של סגנונות ובאיכויות יוצאות דופן:
ווצלובס אוגוסטינס: cantate Domino
גרגוריו אלגרי: Miserere mei
אריק ויטאקר: Alleluia
יוזף ריינברגר:  Abemdlied
שלושה שירי עם ליטאיים בעיבוד ווצלובס אוגוסטינסשני ספיריטואלס בעיבוד בוב צ'ילקוט, שירים בעיבוד למקהלה מאת בילי ג'ואל ועוד

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter