גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות ילדים

תיאטרון חיפה - הרפתקאות חמור שכולו תכלת

ארכיון תאריך: 26 אוגוסט 2019

משך: שעה

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 5 - 10

משתתפים: שחקני "החיפאית": קרן אור, ארז ביטון, רז וינר, נגבה מאור, מיטל נר, ולדיסלב פסחוביץ', רון ריכטר, ארז שהרבני. הפעלת החמור: גוני פז/ אופיר צויבל
עיבוד ובימוי: שי פיטובסקי

עיבוד לאחד הספרים היפים והמופלאים שנכתבו בשפה העברית ע"י הצייר וסופר הילדים נחום גוטמן. סיפור על חמור, חמור אפור ופשוט שאיש לא רצה בו, אפילו לא אדונו שקיבל אותו במתנה. החמור מתהלך בודד בין שדות הקוצים, עד שיום אחד מחליט הוא לזקוף ראשו, לפרוס רגליו, לחצות את גבול המושבה ולדהור בנתיב הפלאות אל עבר גורלו. מכאן מתחיל חמורנו במסע פיוטי, מצחיק ונוגע ללב, אשר במהלכו פוגש החמור שלל דמויות המגלות לו את סגולותיו. זהו סיפור על גורל, על שליחות, על המשמעות שלנו בעיניי עצמנו ובעיני אחרים, על הדברים הקטנים בחיים ועל המשמעות העמוקה שהם טומנים בחובם.

תפאורה: ניב מנור
תלבושות: נטשה טוכמן פוליאק
תאורה: זיו וולושין

מוסיקה: אלברטו שוורץ
עיצוב בובות: אמירה פנקס וגילי אולמר-קוזין
כוריאוגרפיה: שרון גל

התקשורת משבחת: 

"מסע בימתי פיוטי, קסום ומרתק... צוות העיצוב יצר עולם גרוטסקי ומלא חן... צוות שחקני קבוצת "החיפאית" עושה עבודה טובה בגילום הדמויות הקריקטוריות. בזכות השפה החזותית המרתקת, ההצגה מצליחה להצחיק, להקסים ולגעת בכולם"
ציון: 5 כוכבים, שי בר יעקב, ידיעות אחרונות
 
"הפקה יפהפייה... שחקני "החיפאית" כולם עושים עבודת צוות מתוזמרת להפליא... בהצגה שאין בה רגע דל מבחינה חזותית או רגשית והכל טבול בפיוט ובמוזיקה נהדרת. אליהם מצטרפת גוני פז, שמפעילה ללא מילים את בובת החמור באופן שראוי לתשואות. בשורה התחתונה זו הפקה שיש להתפאר בה"
הילה אהרון בריק, אתר הבמה
 
"יצירה שכזאת היא באמת אוצר להצגת ילדים... תיאטרון סחפור מרהיב ורב משמעות. שחקני "החיפאית" הנפלאים מפיחים חיים בעשרות דמויות מטורללות, כשלצידם במה נפתחת ומלאת הפתעות. התוצאה הסופית היא הצגה מופלאה ומוצלחת מאד"
אופיר הלל, nrg
 
"העיבוד והבימוי של שי פיטובסקי הוא שיר הלל לאמנות התיאטרון והסיפור, יצירת מופת מרגשת ועוצרת נשימה, עם משחק משובח וחיבור מרהיב של תפאורה-תאורה-תלבושות. בובת החמור מלאת הבעה ורגש וגוני פז, המפעילה והמדבבת, עושה עבודה קולית ותנועתית מצוינת. שורה תחתונה: שילוב מהפנט של ויזואליה, שפה, מוזיקה ומשחק"
נורית אסיאג, עכבר העיר
 
"הנוכחות של החמור היתה חלק מהעלילה וזה היה מקסים וסיפק לא מעט רגעי צחוק במהלכה. בנותיי ישבו מרותקות בהצגה שהעברית בה גרמה לי לרצות שהיא לא תסתיים. במילה אחת: מומלץ. במשפט יותר מורכב: קחו את הילדים ולכו לראות, כולכם תצאו עם חיוך על השפתיים"
רינה זיסמנוביץ', ynet

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter