גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

גבירות המפוחית הישראליות – אריאל ברט, יעל פלדהיים ורותם וולדיגר - פסטיבל המפוחית השלישית בירושלים 2024

עיר תאריך מיקום ההצגה
ירושלים מרכז התרבויות ירושלים - אולם הרמוניה רכישת כרטיסים לא מסומנים שעה ו-40 דקות
קרדיט לתמונה: יואל לוי
גבירות המפוחית הישראליות – אריאל ברט, יעל פלדהיים  ורותם וולדיגר - פסטיבל המפוחית השלישית בירושלים 2024

משך: שעה ו-40 דקות

מפיק: מרכז התרבויות של ירושלים - רשימת הופעות

גבירות המפוחית ה​​ישראליות – אריאל ברט (מפוחית ​​ כרומטית), יעל פלדהיים (מפוחית ​​ כרומטית) ורותם וולדיגר (מפוחית ​​ כרומטית).
בהשתתפות:
רחל למיש (טרומבון), דניאל רייצין (תופים), ג'ייסון רוזנבלט (מפוחית דיאטונית), דניאל שוורצוולד (פסנתר) ואיליה סילצוב (גיטרה בס).
 
אריאל ברט (מפוחית כרומטית), יעל פלדהיים (מפוחית כרומטית) ורותם וולדיגר (מפוחית כרומטית) מייצגות דור חדש של נגני מפוחית. כל אחת מהן הצליחה אף להתעלות מעל הרמה הטכנית המפליאה וליצור את הקול המוזיקלי המקורי משלה, החושף באופן ייחודי את המנעד האקספרסיבי של המפוחית הכרומטית. הצטרפו אל גבירות המפוחית הישראליות לערב של ג'אז, מוזיקה ברזילאית וארגנטינאית, ואולי תשמעו גם מנגינה ישראלית תוצרת בית שתתגלה כמענגת, מלהיבה ומלאת רגש.

פסטיבל המפוחית ​​ השלישי בירושלים, שיתקיים בימים 30-29 במאי במרכז התרבות "הרמוניה" בירושלים, יציג שני ערבי מופעים מוזיקליים בהשתתפות כוכבי מפוחית עולים של הבמה הביןОלאומית. בО29 במאי יופיע הווירטואוז רוני איתן, יליד ישראל המתגורר בניו יורק (מוזיקה מזרחОתיכונית, ג'אז). המופע בО30 במאי יוקדש לנשות מפוחית ישראליות צעירות – במפגש ייחודי של תפיסות מוזיקליות יופיעו אריאל ברט (ג'אז), יעל פלדהיים (ג'אז, מוזיקה לטינית) ורותם וולדיגר (מוזיקת​​ כליזמר, מוזיקה ברזילאית). הצטרפו למנחה הפסטיבל ג'ייסון רוזנבלט, מחדש ופורץ הדרך של המפוחית הדיאטונית (ג'אז, בלוז, מוזיקת כליזמר), לאירוע המציג את האקספרסיביות, הגמישות והטווח העצום של הכלי הנפוץ ביותר בעולם בידי אמני על אמיתיים.
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter

קרדיט לתמונות: 1פטר ויט, 2Didier Radiquet